Vážení,
společnost MOJE AMBULANCE a.s., která působí ve zdravotnictví, hledá pro posílení týmu vhodného uchazeče na pozici OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU.
Co je náplní práce?
Přijímání hovorů klientů na zákaznické lince,
telefonická a e-mailová komunikace s klientem,
ověřování klientů,
zpracování reportů a statistik,
realizace průzkumu spokojenosti apod.,
práce na PC.
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
Že máte minimálně ukončené SŠ vzdělání nebo SOU,
máte velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti,
nebojíte se práce na zákaznické lince (zkušenosti v oblasti telemarketingu výhodou),
jste aktivní, spolehliví, odpovědní a loajální,
máte profesionální vystupování,
ovládáte základy práce na PC,
jste schopní týmové spolupráce.
A co nabízíme my Vám?
Zázemí stabilní společnosti,
práci na zkrácený úvazek ? 6,5 hodin denně,
vstupní školení a stálou podporu kolegů,
nástupní mzda 17 800 Kč,
měsíční a kvartální prémie.
Informace o náboru
V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na e-mail sekretariat@mojeambulance.cz.
ODPOVĚDÍCH PROSÍM VŽDY UVÁDĚJTE POZICI A MĚSTO, O KTERÉ MÁTE ZÁJEM.
V případě, že se Vám neozveme do 7 dnů, nepostoupili jste bohužel do užšího výběru.
DiskuseChcete-li se na něco zeptat, nebo okomentovat tento inzerát, můžete zde. Autor inzerátu bude o diskuzi informován na email.
|